Regulamin sklepu
REGULAMIN SKLEPU
Sklep internetowy www.4b-cosmetic.pl jest prowadzony przez firmę:
FIRMĘ HANDLOWO-USŁUGOWĄ "IKA" Iwona Pilor
ul. Krakowska 58 ,43-190 Mikołów
NIP: 6351571487, REGON: 273728891
KONTO BANKOWE: ING BANK 06 1050 1634 1000 0090 9784 5490
dalej nazywaną Sprzedającym.
- 1. Kupującym może być pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, dalej nazywana „Klientem”.
- 2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę.
3. Zawarcie umowy następuje z chwilą złożenia zamówienia przez Klienta.
Realizacja zamówień płatnych za pobraniem następuje w ciągu 48 godzin, a zamówień płatnych przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych po zaksięgowaniu wpłaty Klienta na koncie Sprzedającego w ciągu 24 godzin.
- 4. Zakupiony towar wraz z wybranym przez Klienta dokumentem sprzedaży (faktura/paragon/rachunek) jest wysyłany wybranym przez Klienta przewoźnikiem na podany przez Klienta w formularzu zamówienia adres.
- 5. Sprzedający ponosi odpowiedzialność przez dwa lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 roku i pozostałymi stosownymi przepisami prawa.
- 6. W przypadku niezgodności towaru z umową, pismo określające niezgodność oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji zobowiązania, należy przesłać na adres Sprzedającego.
- 7. W okresie 14 dni od odebrania zamówionego towaru, Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Zgodnie z ustawa zwrotowi nie podlegają produkty audialne i wizualne oraz zapisane na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania. Sprzedający w ciągu pięciu dni dokona zwrotu pieniędzy.
8. Procedura reklamacji i rękojmia
Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu Cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia). W przypadku umowy z Konsumentem jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona w chwili wydania rzeczy konsumentowi.
W przypadku reklamacji otrzymanego produktu, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny przysługuje jedno z poniższych rozwiązań:
A) wymiana towaru (art. 561 § 1)
B) nieodpłatna naprawa towaru (art. 561 § 1),
C) obniżenie ceny towaru (art. 560 § 1)
D) odstąpienie od umowy i zwrot ceny towaru (art. 560 § 1)